helttotaltfelskapad

Alla inlägg under september 2010

Av Lotta - 14 september 2010 10:09

Sköjjigt!!!
 
 
 
 
Jag har faktiskt gjort en massa sköj & konstiga saker i år =)
Många konserter har det visst blivit =)
Men än finns det en del kvar att göra =)
Säkerligen är det nått jag har missat att ta med =S
 
 
 
 
[X] 27/1 The Baseballs. Göta källare. Stockholm.
 

[X] 24-25/2 Kryssning till Åbo.

 

[X] 13/3 Amanda Jenssen. Statt. Karlskoga.

 

[X] 24/4 The Baseballs. Gisleparken. Gislaved.

 

[X] 12/6 Åsbrorocken.

 

[X] 9-11/7 Power Big Meet. Västerås

 

[X] 17/7 Mullhyttan.

 

[X] 24/7 Askersunds Crusing.

 

[X]21/8 Slitz. HBG. Inte mkt å ha. Men men.

 

[X] 4/9 The Baseballs. Valsverket. Degerfors.

 

[] 22-23/9 Kryssning till Åbo.

 

[] 25/9 Jailhouse cats. Midnight cruisers. Askersund.

 

[] 11/12 Luciafest. Midnight cruisers. Askersund.

 

[] 25/12 Rock - a - Billy Cruisers.

 

 

 

 

Sen finns det självklart fler VIKTIGA datum som:

 

8/2

11-13/6

9/7

2/8

20/8

 

Men vad dom datumen står för är en Hemlis XD

 

 

Over & Out

 

  

 

 

Av Lotta - 9 september 2010 08:32

Gaaaaa!!!

 

 

Uttråkad till tusen!!!

Finns NADA, NOLL, INTET att göra!!!

Har t.o.m lust att plugga frivilligt bara för att få göra något.

Men självklart har jag inga läxor.

Och svenska B kursen blev jag klar med igår.

 

Ska föresten hämta ett samlat betygsdokument sen =)

Ska bli kul och se vad jag fått för betyg på alla kurser jag gått hittils =D

 

Plugghäst är jag INTE.

Men jag kan om jag vill =D

 

Enligt min svenskalärare skulle jag kunna bli författare.

Hon säger att jag har stor talang och att jag skriver rent och vackert.

(Nu menar hon nog inte mitt bloggspråk, utan uppsatser mm.)

Alltid kul med beröm, även om man inte håller med =)

 

Kollade nyss min portfolio på fronter.

Nästan alla mina svenskauppgifter är märkta med VG eller VG+!

Då blir man lycklig.

Det Nationella provet i svenska fick jag ju MVG på =D

 

Näää.

Det här håller inte.

Kaffe sen en dusch =D

Sedan ut och göra stan osäker =)

 

Föresten, Jag har världens absolut finaste och mest bästa pojkvänn =) <3

 

 

Over & out


Av Lotta - 9 september 2010 07:25

Känns ganska onödigt att vara vaken nu.

 

 

Råkade missa 07:05 bussen.

Så tänkte ta 08:20 bussen ist och bli sen.

Men så loggade jag in på skolmailen och insåg att jag kan vara hemma idag.

 

Läraren är sjuk och istället för att börja åtta börjar vi nio.

Med CSN information.

Och sen slutar vi.

 

Jag har gått på komvux i  2 år.

Jag kan allt det där vid det här laget.

Och vad jag vill läsa för kurser till våren tar jag då.

Vi har ju för sjutton bara gått ca 3 veckor i skolan än så länge.

Ingen ide och stressa.

Och jag har ganska stor koll på vad man kan välja till våren.

 

Nä så idag blir det ut o kolla praktik plats.

Vill ju vara på en båt egentligen.

Men tre veckor hemifrån känns lite mycket.

Så tänkte kolla lite i närheten oxå för säkerhets skull.

Det KAN ju finnas något annat lika bra här.

 

Imorgon blir oxå en lugn och skön dag.

Lektionen är inställd.

Men det känns lite sorgligt.

Fredagar är ju roligast.

Då har vi kök.

Och så länge inte byfånen hackar lök med skal på så är det jäääätte kul =)

 

Jahapp, vad ska jag göra nu då tills allt öppnar och jag kan fråga runt!?

Suck.

Vill inte vara vaken nu.

 

Om det är någon som har en fin ide om prao-plats, hör av dig då.

 

 

Puss & Snusk

Over & Out



Av Lotta - 8 september 2010 22:17

Det är bara att acceptera.

  

Det bara är så.

Ibland blir det som det blir.

Och ibland inte.

 

Det går  inte att hindra.

Även om man inte vill.

Det bara är så.

Ibland är man överjordiskt dum.

 

Önskar det inte var så.

Men vad gör man?

Over and out.

Av Lotta - 7 september 2010 08:19

Helgen har varit sjukt bra  =)

 

I fredags festade jag hemma hos Anneli och hade bara kul.

 

Men lördagen var den stora höjdpunkten!!!

Så fett rockigt var det.

Party humöret var på topp.

Och The Baseballs var bättre än någonsin.

Tredje konserten jag har varit på med dom.

Och andra gången jag fick komma upp på scenen =D

 

Bästa gänget var det som åkte oxå.

Det var jag.

Min högt älskade sambo Patrik.

Bästa vännen Anneli.

Och dom två klockrenaste mupparna på denna jord Marcus och Martin. 

Bättre sällskap kunde man inte önska sig =)

 

Men nu susa till lektionen.

 

Over and out!


Av Lotta - 4 september 2010 17:35

Wiiiieee!!!

 

 

Bara några timmar kvar!!!

 

Sen jävlar ska vi röja!!!

Tycker synd om alla jävlar som inte får vara  med!

Och tycker synd om alla jävlar som ska vara nyktra och köra.

 

Hehe.

Stackars Patrik älsklingen =D

 

Kul kul kul ska re bli =D

 

Se upp Degerfors!

För här kommer vi!!!

Idioterna från Askersund!

 

Yeay!!!

 

Over and out

 

=)

Av Lotta - 3 september 2010 22:05

Alltid varit.

Kommer alltid vara.

Outsider.

 

Men varför det är så vet jag inte.

Försöker verkligen ta kontakt med människor.

Men det är svårt.

Vet aldrig vad jag ska säga.

Vet inte hur jag ska bete mig.

 

Därför är jag väldigt glad att jag har mina vänner.

Bara mina riktiga vänner kan få mig att prata om känslor.

Bara mina riktiga vänner kan få mig att tala om hur jag mår.

Jag är så glad att ni finns.

Och jag tror ni vet vilka ni är.

 

Folk brukar visserligen säga att jag är öppen, ärlig och positiv.

Men det är jag enbart mot dom som jag känner  att jag kan lita på.

Så känn er hedrade.

 

Over and out!

Av Lotta - 3 september 2010 20:06

Yeeeeeeay!!!

 

Tredje gången gillt.

 

Denna gång ska jag inte :

 

Svimma.

Bli hysterisk.

Skrika.

Hoppa upp och ner som en fjortis.

 

Men suck.

Vem försöker jag lura egentligen.

Allt det där är ju precis vad jag kommer göra.

 IGEN!!!

Suck.

 

Och nu ska såklart sambon och fler av mina vänner med och se mig skämma ut mig!!!

 

Men kul som fan ska det bli.

 

LÄNGTAR!!!

 

Nej nu ska ja ner till Anneli och supa!

Skål alla!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards