helttotaltfelskapad

Alla inlägg under mars 2011

Av Lotta - 7 mars 2011 18:45

Tjjeee...

 

Nu har vi skaffat ny tvbänk/bokhylla och soff bord!

Fick köpa utav syrran o hennes sambo.

Riktigt fina möbler.

Nu saknas bara en ny 2 eller 3 sits soffa!

 

Så om någon vet nån billig, snygg och lite modernare soffa som är till salu,

 hör av dig då =)

 

Just nu är jag i Karlskoga hos mina syskon o "håller ett öga" på dom ;)

Fast ijuf så är dom ju stora nu o klarar sig själva!

Så känner mig lite överflödig ;)

 

I morgon blir d tidig morgon.

VC klockan 08:00.

Sen blire väl att bära in och ut möbler.

Yeayh!

 

Längtar till sommaren nu!

Men inte såå långt kvar tills solen bränner =)

 

Over & Out

Av Lotta - 6 mars 2011 15:36

Jaha, så var det dags igen.

 

Har inte uppdaterat på väldigt, väldigt länge nu.

Har bara verkligen inte orkat.

 

Då ska vi se, vad har hänt sen sist.

 

Jaaa, det har varit en del festande i hällabrottet, vretstorp m,m med underbara vännerna.

 

Älskling och jag har skaffat en kattunge med namnet 

"Eddie Von BigBlock" 

En riktigt liten dampkatt det där, far runt som en virvelvind !

=D

 

Jag har hunnit fyllt 23 och blivit gammal kärring med rullator!

 

Och för en så där 3 veckor sedan fick jag ett besked som vände upp o ner på mitt liv totalt.

Men på ett bra sätt!

 

 

Dt har säker hänt en massa annat oxå,

Men orka nu!

 

Jag börjar snart klättra på väggarna om jag måste vara sjukskriven läng till!

Det finns absolut ingt o göra om dagarna.

Vill kunna jobba eller plugga som jag själv vill,

Och inte bara sitta här och ruttna bort.

 

Tänk vad bra om dom bara kunde bygga det där badhuset det har pratas om i så många år nu.

Då skulle det ju iallafall finnas något att göra om dagarna!

Eller om dom fixade till bion och visade film lite oftare!

 

Nä nu orkar ja inte skriva mer.

 

Over And Out

  

Ovido - Quiz & Flashcards