helttotaltfelskapad

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

HTC wilfire S

Bloppis-annons
Av Lotta - 18 januari 2013 11:48

Htc Wilfire S till salu.
Fint skick :)
Nån liten smårepa men absolute inget som stör.
Vid köp idag (18/1) kastar jag med ett 8 gb minneskort och fri frakt :)
Laddare finns :)

Telefoner, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    500:-
Telefon:    0722062458

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Lotta - 14 mars 2013 14:36

Jaja... Jag har aldrig haft lät o prata om känslor mm.. Brukar låsa sig rätt ordentligt.Men jag försöker iaf... Just nu känns det bara som att allt är upp o ner och genomsyras av svartsjuka och missförstånd. Jag vet vart jag står, men jag vet ä...

Av Lotta - 10 december 2012 12:42

Muppmorsor... Hmm, lite mystik och trolldom i livet gör det hela bara mkt mer intressantare. Idioti att vissa morsor går på om att det förekommer "Anden i glaset" i julkalendern och tror att ungarna ska växa upp och bli Dävulens följeslagar...

Av Lotta - 9 december 2012 13:52

Nu får det vara nog!Du får inte sjunga nationalsången.Du får inte klä ut dig till pepparkaksgubbe.Det är lika bra att varenda kotte i hela sverige köper på sig massa svart sprejfärg och ett lager svarta sopsäckar.För om några år kommer det inte längr...

Av Lotta - 2 december 2012 15:28

AAWW <3 Sitter hos min älskade fru Anneli och hennes långskånk till karl och lyssnar på Eddie Meduza!Kärlek <3 Ingen kan vara gladare än jag just nu :) Det är snö ^^Julkalendern har ÄNTLIGEN börjat efter 1 ½ års väntan :)"Hobbit ...

Av Lotta - 30 november 2012 14:04

Hur gör man egentligen?Om man har blivit sårad och sviken av precis allt och alla hela sitt liv.Hur går man vidare?Hur VÅGAR man gå vidare?Jag vet inte om jag orkar med och "chansa" så mkt till.Vad gör man om personen i fråga kanske inte tycker, tänk...

Ovido - Quiz & Flashcards