helttotaltfelskapad

Alla inlägg under december 2012

Av Lotta - 10 december 2012 12:42

Muppmorsor...

Hmm, lite mystik och trolldom i livet gör det hela bara mkt mer intressantare.

Idioti att vissa morsor går på om att det förekommer "Anden i glaset" i julkalendern och tror att ungarna ska växa upp och bli Dävulens följeslagare bara för att ungjäveln råkat sett det på tv...


Ujujuj...

Krävs mer än så vill jag lova...

Jag själv höll på med alla möjliga sorters Wicca grejer när ja var yngre, and i turned out just fine...

Lr!?

  

Undrar vad våra föräldrar egentligen hade sagt om dom vetat vad vi faktiskt sysslade med i trädkojan !?
Det får vi förhoppningsvis aldrig veta ^^

Av Lotta - 9 december 2012 13:52

Nu får det vara nog!
Du får inte sjunga nationalsången.
Du får inte klä ut dig till pepparkaksgubbe.
Det är lika bra att varenda kotte i hela sverige köper på sig massa svart sprejfärg och ett lager svarta sopsäckar.
För om några år kommer det inte längre vara lagligt att vara vit lr svensk...
Ta bara halalslakt tex...
Sjukt...
Skulle jag vilja uppleva sån idioti som försegår i sverige nu så skulle jag la för faen bosätta mig i nått jävla arabland...
Man får för tusan ta seden dit man kommer!
Lr!?
Om vi flyttade till deras länder, tror ni verkligen att dom skulle ändra på sig för våran skull!?
Bullshit!!!

Men jag säger det åter igen innan nån tar sig ton.
Jag är INTE rasist.
Men jag är till högsta grad Patriot.
Vilket är en stor skillnad...
Jag värnar om mitt land, och anser att våra sedrer är dom som gäller om man ska bo här.
Jag har inget emot att invandrare kommer hit och bosätter sig, så länge dom tillför landet något.
Kommer dom hit bara för att leva på bidrag och dra arslet i gruset, så kan dom lika gärna stanna där dom kom från.
Men om dom kommer hit och är kreativa och gör något för landets framtid och även tar till sig våra seder, så Välkommna.

Men, jag anser oxå att sverige ska ta hand om sina egna till att börja med.
Vi har tillräckligt med problem som det är redan i samhället.
Sen kan vi tänka på andra.

Tack för ordet.

Av Lotta - 2 december 2012 15:28

AAWW <3

Sitter hos min älskade fru Anneli och hennes långskånk till karl och lyssnar på Eddie Meduza!
Kärlek <3

Ingen kan vara gladare än jag just nu :)

Det är snö ^^
Julkalendern har ÄNTLIGEN börjat efter 1 ½ års väntan :)
"Hobbit : En oväntad resa" har premiär om typ tio dar ^^
Livet har tagit en ny vändning som jag hittills bara Älskar :)
För första gången på länge känner jag mig omtyckt och faktiskt nästan lycklig (!?) =P
Ovan känsla ^^

Men att det är snö och vinter!!!
Äntligen lixom!!!
Awesome!!!

Vet ni, OT, att inget slår den känsla som infinner sig när någon man tycker mkt om somnar med huvudet i ens knä! :)


Men så finns det ju ett ovädersmoln också på min annars så klara himmel...


XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards