helttotaltfelskapad

Alla inlägg under september 2012

Av Lotta - 28 september 2012 16:46

Var i Åsbro en sväng förut och lekte med mosters lilla gull =P
Helt plötsligt fick hon för sig att jaga mig.
Sagt och gjort, sprang iväg och tittade bakåt på henne!


SMACKABOOM!!!


 Sa det så stöp jag rätt i backen med en dum soptunna över mig!!!
Som tur var, så var det mest skrot i den jävla tunnan =P
Tillföljd av att jag ist blev tvärinoljad ist för matrestkladdig :)


Trevlig fredag!

Av Lotta - 28 september 2012 10:01

Skriver från mobilen, så detta inlägg kan nog se lite lustigt ut =PSitter på Communicare och har deltagarfredag!Vi ska äta tårta!!!Har en djävulskt massa måsten och möten idag.Fattar inte hur jag ska hinna allt, skjuter nog upp några lite mindre viktigare saker till på måndag =PIkväll ska jag helt enkelt bara ha askul!Får se vad jag hittar på :)Vill kolla stubbrace i morrn, men kommer nog inte dit, o undras om det blir nått egentligen pga vädret.Får la bli mopperallyt i gruvan ist =PHehe :)Puss & Snusk!

Av Lotta - 27 september 2012 17:23

Kul att så många följer <3
Trodde la aldrig att min knäppa blogg skulle bli så poppis =)
Tackar <3

Av Lotta - 27 september 2012 16:38

Maaoow!!!

Den här Donnan har ingen bra dag idag!
Mår som en potta skit, och vet varken ut eller in.
Har därför blivit dricka av det hela...
Hmmmm...

Jaja, sånt är livet!
LR!!!
Pallla vara nyckter när allt är upp & ner.
Iaf, ta med mig på nått kul i helgen lr nått!?


Puss & Snusk!!!

Av Lotta - 27 september 2012 13:08



 



 



 



 



 



   

Av Lotta - 26 september 2012 16:46

See ya all in Hell!!!
Mot nya "smärtsamma" Äventyr!!!
Hell yee!!!

Av Lotta - 26 september 2012 15:15

Alltså!


Nu får la hyresvärshelvetet ta och tänka till lite iaf!?
På med värmen på morgonen tack!


Inte sent som helskotta på kvällen så det blir Bastu #1 i lägenheten när man ska sova!!!

Eller ännu bättre, håll en jämn temperatur hela dagen FFS!!!


Jag vill visserligen ha svalt i lägenheten, inte mer än 17 grader när ja ska sova.
Men på dagarna behöver det ju inte vara rena rama istiden, för att på kvällen bryta ut till rena rama helvetet!!!


Blä!

Av Lotta - 26 september 2012 13:46

Jäpp.


Har väl i stort sett fått svaret jag sökt.
Skiter i detta nu...
Sry Motherfucker...


Iaf, nu är jag skitnödigt nervös.
Tänker inte delge riktigt ännu vad som händer och sker =P
Men håll koll på Bloggen ikv, så ska ni få se på faen!!!


Hehe =P

En grej jag undrar är varför vissa människor ens har FB eller blogg lr liknande.
Om dom sedan inte ens är intresserad alls av vad vännerna skriver, tycker eller tänker!?
Är det enbart för att ha nått att störa sig på LR!?

Tycker det verkar jävligt onödigt, och slöseri med tid och positivitet...
Ist för att sitta och klaga på allt, så gör nått konstruktivt ist då.
Ta bort din Fb/Blogg/Whatever o gå och plocka svamp!!!
Och låt oss sociala människor få ha vårat liv i fred och skriva vad vi känner för!!!
Sen kan ni sitta där i erat ensamma hörn och sura så mkt ni vill, men blanda inte in mig!

Tack För Ordet!

Ovido - Quiz & Flashcards