helttotaltfelskapad

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Sårad till tusen. Tack och god natt...

Av Lotta - 4 november 2012 22:58

Tankar

Jag älskar dig, på ett väldigt speciellt sätt.
Det har jag alltid gjort, och kommer alltid göra.
Kommer aldrig glömma dig, lr det vi hade.
Men det är helt klart över och förbi.
Jag vill bli lycklig nu, och det kommer jag aldrig kunna bli med dig.

Du har sårat mig gång på gång.
Tryckt ner mig så mkt du bara kunnat.
Ljugit så pass mkt att jag inte ens är säker på att du nån gång menade vad du sa, när du sa att du älskade mig.
Du har låtit mig ha skuldkänslor för nått som helt klart inte var mitt fel.
Du lät mig må dåligt i flera månader.
Du ljög mig rätt upp i ansiktet.

Jag har klandrat mig själv så himmla mkt, och varit helt säker på att det var jag som orsakat allt som hänt.
Och du lät mig verkligen tro att det var mitt fel.
Trots att jag gång på gång talat om för dig vad jag känner.
Men nu, ett halvår senare, så säger du äntligen sanningen.
Men nu är det för sent.
Jag kan aldrig ta mig ur det där nu.
Nu funderar jag ist på vfr du gjorde som du gjorde.
Om det kanske ändå på nått sätt var mitt fel...

Du säger att du vill att jag ska vara lycklig och må bra.
Ändå har du sårat mig nått grymt.
Och du fortsätter med det.
Senast idag sa du att du ville att jag ska va lycklig.
För att bara minuterna efteråt tala om att du ljugit i ett halvår...
Låtit mig må asdåligt.
Dubbelmoral!?

Vet inte vad jag ska göra.
Du betyder fortfarande så mkt för mig.
Jag bryr mig verkligen om dig.
Men nu...
Jag vet inte...

Jag kan nog aldrig bli riktigt lycklig om du finns kvar i min närhet.

  

 
 
Ingen bild

JJ

5 november 2012 00:22

förstår så väl den där känslan Lotta... men kan tala om för dig att man blir inte lyckligare utan människan som har sårat en brutalt mkt, för även om den personen inte finns i ditt liv så finns alltid saknaden där, längtan, slumrande drömmar osv. Nu vet jag inte bakgrunden när det gäller dig och honom, jag kan bara tala för mig, men om det verkligen är äkta kärlek du känner för honom, så kommer det ta så sjukt jävla lång tid innan den försvinner och samtidigt så kommer man aldrig glömma och det kommer komma ovälkomna tankar när man minst anar det. Man får helt enkelt bara ta en dag i taget, försöka vara stark och hoppas att det en dag inte kommer göra ont igen. Men om han nu sade ngt som fick dig att må bra el som kanske öppnade upp till en återförening mellan er, o du fortfarande älskar honom djupt, då skulle jag säga att du ska lyssna på hjärtat och inte på hjärnan som många andra skulle säga. Vf? jo, för om man fortfarande älskar en människa väldigt djupt o det inte försvinner så finns det nog en anledning till det, att det kan vara ens sanna riktiga kärlek för vissa par/individer måste först gå igenom ett helvete tsm för att sedan kunna bli lyckliga. Oavsett vad det nu handlar om Lotta, då jag inte vet hela historien, så hoppas jag du får bli glad o lycklig =) du förtjänar det, o du är en fin människa, ja vet det även om vi inte träffats på många år nu. Kram Jennie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 14 mars 2013 14:36

Jaja... Jag har aldrig haft lät o prata om känslor mm.. Brukar låsa sig rätt ordentligt.Men jag försöker iaf... Just nu känns det bara som att allt är upp o ner och genomsyras av svartsjuka och missförstånd. Jag vet vart jag står, men jag vet ä...

Av Lotta - 18 januari 2013 11:48

Htc Wilfire S till salu.Fint skick :)Nån liten smårepa men absolute inget som stör.Vid köp idag (18/1) kastar jag med ett 8 gb minneskort och fri frakt :)Laddare finns :) ...

Av Lotta - 10 december 2012 12:42

Muppmorsor... Hmm, lite mystik och trolldom i livet gör det hela bara mkt mer intressantare. Idioti att vissa morsor går på om att det förekommer "Anden i glaset" i julkalendern och tror att ungarna ska växa upp och bli Dävulens följeslagar...

Av Lotta - 9 december 2012 13:52

Nu får det vara nog!Du får inte sjunga nationalsången.Du får inte klä ut dig till pepparkaksgubbe.Det är lika bra att varenda kotte i hela sverige köper på sig massa svart sprejfärg och ett lager svarta sopsäckar.För om några år kommer det inte längr...

Av Lotta - 2 december 2012 15:28

AAWW <3 Sitter hos min älskade fru Anneli och hennes långskånk till karl och lyssnar på Eddie Meduza!Kärlek <3 Ingen kan vara gladare än jag just nu :) Det är snö ^^Julkalendern har ÄNTLIGEN börjat efter 1 ½ års väntan :)"Hobbit ...

Ovido - Quiz & Flashcards