helttotaltfelskapad

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Lotta - 14 mars 2013 14:36

Jaja...Jag har aldrig haft lät o prata om känslor mm..Brukar låsa sig rätt ordentligt.Men jag försöker iaf...Just nu känns det bara som att allt är upp o ner och genomsyras av svartsjuka och missförstånd.Jag vet vart jag står, men jag vet även att jag någon gång måste ta tag i pratandet.Ogillar att alltid behöva oroa mig och överanalysera saker.Och om någon är tjurig över något som är rätt uppenbart vad det handlar om, borde inte den då öppna käften o sjunga ut ist?!Sitter hemma hos Marcus nu o kollar på när han och sötaste i världen spelar :)Min dator är paj (igen) så skriver från telen, dfr kan detta inägg se lustigt ut.Blir väl grillning sen och hitta på nått förhoppnings vis ^^Har blivit en hel del spökjakter på sista tiden, och jävlar så mkt saker vi sett/hört =PMen blir nog lungt för mig på den fronten ett tag nu, för både jag och sötaste har upplevt saker hemma efter all jakt.Så risken är stor att vi fått med oss nånting från nått av husen...Men men.Nu ska jag försöka få grabbsen att vilja hitta på nått.När jag orkar =P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards